Change language

Når du har fået støtte

Der en række tilbud og forudsætninger, du skal være opmærksom på, når du har modtaget støtte fra Havnekulturpuljen.

Forudsætninger for tilskuddet

  • Du er selv ansvarlig for at indhente alle nødvendige tilladelser i forbindelse med afviklingen af aktiviteten. Du skal indhente tilladelser ved aktiviteter i vandet, på vandet samt på havnekajen. Er du i tvivl om, hvilke tilladelser din aktivitet kræver, så kontakt os endelig for rådgivning.
  • Din aktivitet skal gennemføres, som du har beskrevet den i din ansøgning. Hvis der sker ændringer (f.eks. hvis du flytter aktiviteten til et andet sted, rykker datoen eller ændrer budgettet), skal du straks give os besked. Vær opmærksom på, at der kan ske en hel eller delvis reduktion af tilskuddet.
  • Hvis din ansøgning ikke indeholder en konkret dato, tid eller sted, beder vi dig oplyse os om disse detaljer senest 15. oktober 2017
  • Betingelse for tilskuddet er ligeledes, at du krediterer Kulturhavn365 som støttegiver i din markedsføring. Brug teksten: "Arrangementet er støttet af Kulturhavn365".

Markedsføring af aktiviteten

  • Kulturhavn365 vil gerne eksponere din aktivitet gennem vores kanaler. Send derfor gerne PR-tekst, billede i god opløsning og link til Facebook-begivenheden, så snart du har disse. Send dem til Nina på nina@kulturhavn365.dk
  • Kulturhavn365 skal nævnes som støttegiver i Facebook-events, Facebook-opslag, pressemeddelelser m.m. Vi vil også gerne informeres om det pressemateriale, du udsender. Sæt os derfor gerne cc på pressemeddelelser.
  • Kulturhavn365s logo skal fremgå på alle markedsføringsmaterialer – postkort, plakater, bannere m.m. Du kan downloade logoerne herunder. 

Afvikling af aktiviteten

  • Du får op til afviklingen udleveret et kit med Kulturhavn365-bannere, som du på dagen, hvis muligt, skal opstille. Kontakt os venligst for nærmere aftale.
  • Hvis du vælger at bruge sociale medier til at kommunikere din aktivitet, vil vi gerne opfordre til, at du bruger vores hashtag #HUSKHAVNEN

Evaluering af aktiviteten

  • Vi vil meget gerne modtage billeder og video fra din aktivitet, når den er afviklet. Send dem til Nina på nina@kulturhavn365.dk
  • Senest 14 dage efter din aktivitet er afholdt, skal du udfylde et evalueringsskema samt aflægge regnskab.  Det gør du alt sammen via linket her: Evalueringsskema - klik her.

Vi kan hjælpe

  • Kulturhavn365 står til rådighed med gratis rådgivning om afvikling af aktiviteter i Københavns Havn. Du er derfor altid velkommen til at kontakte os med spørgsmål eller hjælp til eventuelle udfordringer, du måtte støde på.  
  • Vi rådgiver også gerne om, hvordan du kan gribe markedsføringen an. Kontakt os derfor gerne, når du er i gang med arbejdet.
  • Søger du dialog, inspiration, nye samarbejder og erfaringsudveksling med andre havnekulturskabere, så tilmeld dig vores netværksforum på Facebook via linket her: Netværk for havnekulturskabere